Przejdź do treści

Dla kogo targi - branże, profil wystawców

Wystawcy 

  • jednostki sfery nauki (wyższe uczelnie, instytuty: badawcze, PAN, ŚBŁ)
  • przedsiębiorstwa MŚP oraz duże przedsiębiorstwa
  • podmioty oferujące usługi doradcze, finansowe, itp.
  • start-upy, młodzi wynalazcy
  • instytucje i podmioty wspierające lub współpracujące z nauką
  • stowarzyszenia i izby przemysłowe, samorządy
  • podmioty oferujące usługi doradcze, finansowe, itp.

Branże:

  • Środowisko / Ekologia / Zrównoważony rozwój
  • Biotechnologia / Nanotechnologia / Chemia
  • Przemysł (Maszyny i urządzenia przemysłowe, Inżynieria, Metalurgia, Elektryczność i elektronika, Energetyka, Przemysł włókienniczy, Przemysł spożywczy, Budownictwo)
  • Transport i logistyka (Przemysł samochodowy, lotniczy i morski, Opakowania, Przechowywanie, itp.)
  • IT
  • Zdrowie i medycyna; Zdrowa żywność 
  • Opieka społeczna, praca społeczna, usługi społeczne
  • Bezpieczeństwo i dostępność
  • Innowacje społeczne 
  • Sport, rehabilitacja, rekreacja, wychowanie fizyczne, turystyka, fitness
  • Edukacja i Pedagogika
  • Przedmioty codziennego użytku (Biżuteria, Hobby, Dekoracje/Design, Gry/Zabawki, Dom i ogród)
  • Usługi / Doradztwo / Ubezpieczenia / Finanse / Zarzadzanie
  • Nowe modele biznesowe oraz organizacyjne
  • oraz kategoria 'Młody Wynalazca'

Program Targów 2024

PROGRAM XVII MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW WYNALAZKÓW I INNOWACJI INTARG® 2024

 

Program INTARG® 2024 LINK

Program konferencji INTARG® 2024 LINK

 

 

KONKURS INTARG®:

Istotnym i integralnym elementem Targów jest konkurs INTARG®, w ramach którego grono jurorów i ekspertów dokonuje oceny prezentowanych rozwiązań, wyłaniając najciekawsze z nich i przyznając nagrody i medale. Członkami zespołu jurorów oceniających w tym roku prezentowane rozwiązania byli jak zawsze uznani polscy i zagraniczni naukowcy i eksperci. W czasie uroczystej gali finałowej INTARG® 2023 zostały wręczone prestiżowe nagrody przyznane
za najciekawsze rozwiązania przedstawione na Targach.

 

KONFERENCJE, PANELE DYSKUSYJNE: 

Politechnika Śląska, Partner Merytoryczny, we współpracy z Polską Izbą Rzeczników Patentowych jest organizatorem konferencji/paneli dyskusyjnych z udziałem naukowców i przedstawicieli świata biznesu, omawiającej zagadnienia z wielu obszarów tematycznych obrazujących wagę nauki zarówno w wymiarze
społecznym, jak i gospodarczym. Poświęcone one były synergii nauki i przemysłu, transferowi wiedzy i technologii, a także ochronie własności intelektualnej. Organizatorami paneli był też WIPO.

Wszystkie panele odbyły się na terenie Targów, z równoczesnym szerokim udostępnieniem ich poprzez sieć IT. 

 

GIEŁDA TOP POLSKICH WYNALAZKÓW:

Kolejnym wydarzeniem towarzyszącym Targom to Giełda TOP Polskich Wynalazków Nagrodzonych w 2023 roku (poprzednim roku) na renomowanych międzynarodowych targach wynalazczości, z uroczystym wręczeniem nagród Ministra Edukacji i Nauki za szczególną aktywność w zakresie promocji polskiej nauki na arenie międzynarodowej.

 

MATCHMAKING: 

Rozmowy B2B International Matchmaking Event INTARG® 2024 Enterprise Europe Network: LINK

 

ŚLĄSKI PARK NAUKI:

 Śląski Park Nauki zaprezentuje Mobilne Planetarium umożliwiające uczestnikom Targów odkryć tajemnice kosmosu.

 

OPRAWA ARTYSTYCZNA:

Zarówno inauguracja, jak i gala finałowa oprawione były bogatą oprawą artystyczną. Wstęp dla uczestników bezpłatny.

 

 

 


ABOUT THE INTARG COMPETITION

INTARG® 2024 Competition

 

INTARG® exhibitors had the opportunity to submit the presented inventions and innovations (technologies, products, and services) to the INTARG® competition, under which they were evaluated by an international jury.

 

The main evaluation criteria for the presented solutions were: the level of innovation, market demand for a given product, comparison with global counterparts, the level of technical readiness of TRL, the possibility of implementation and commercialization, economic and social effects, etc.


The works are evaluated in two stages:

1ST STAGE - BEFORE THE SHOW 

Evaluation of competition entries based on submitted invention descriptions on special evaluation forms. Each entry is evaluated independently by two jurors/experts from a given field/industry. The secretary of the jury collects the completed evaluation sheets, adds up the scores, determines the average score for the solution and passes the evaluation results to the chairman of the jury. This is the basis for awarding the following medals: platinum, gold, silver and bronze, as well as for selecting candidates for the highest awards and special prizes granted by patrons and partners of the event. 


2ND STAGE - DURING THE SHOW

Interviews, conducted at stands and in common areas, between members of the jury and candidates for the highest awards and special prizes.

 

INNOVATIONS AWARDS PROGRAMME 

Every year, inventors and innovators from all over the world gathers to compete in the prestigious INTARG® Innovation Awards Competition. Polish and international authorities, INTARG® patrons, partners, International Jury and inventors' associations supports INTARG® 2024 by conferring special awards to outstanding inventions and breakthroughs by recognising excellent ideas and innovations.

 

INTARG® 2024 AWARDS

Jury Awards:

  • INTARG® Grand Prix
  • Best Foreign Invention
  • Best Invention INTARG® EKO
  • International Jury President's Award
  • Platinum Awards
  • Pro Societas Bono' Diamond Awards
  • Awards for a solution with a high level of Technological Readiness TRL
  • Gold, silver and bronze medals

Prizes and awards sponsored by institutions, patrons and partners:

  • Minister of Science
  • Patent Office of the Republic of Poland
  • Patent Office of the Czech Republic
  • World Intellectual Property Organisation WIPO (in several categories)
  • International Federation of Inventors' Associations IFIA
  • Future Industry Platform Foundation
  • World Invention Intellectual Property Associations WIIPA
  • Polish Federation of Engineering Associations NOT
  • Polish Chamber of Ecology
  • Polish Chamber of Patent Lawyer
  • Polish Chamber of Patent Attorneys
  • National Council of Thailand for Research
  • the Polonia International Foundation of Belgium
  • foreign delegations from Tunisia Korea, Indonesia, Canada, France, Iran, Romania;

 

The INTARG® show is also a great opportunity to officially announce the results of the 22nd edition of the INNOVATION LEADER® competition and the 19th edition of the YOUNG INVENTOR competition.

 

The final gala of the 17th Edition of the International Invention and Innovation Show INTARG® 2024, with the announcement of the results of the competitions, was held on May 23, 2024. The results were also published on the Event's website and the organizers' Facebook.

 

*Information about INTARG 2024 will available closer to the event date


INTARG IN NUMBERS

The International Invention and Innovation Show INTARG®

 

INTARG® has been enjoying great popularity among exhibitors and visitors for many years.

Since 2006, the fair has attracted innovation enthusiasts from all over the world.

 

The 17 edition of INTARG® 2024

Number of exhibitors Number of inventions Number of countries Number of visitors
291 594 34 1244

 

The 17 edition of INTARG® 2024

KEY FIGURES OF LAST INTARG®

  • support from 27 high-level Polish and international institutions and organisations
  • 291 in-store and online exhibitors from 34 countries: Belgium, China, Croatia, Czech Republic, Philippines, France, Greece, Spain, Hong Kong, Indonesia, Iran, Japan, Yemen, Canada, Korea, Laos, Lithuania, Latvia, Makal, Maslesia, Morocco, Germany, Poland, Romania, Sri Lanka , Sudan, Thailand, Taiwan, Tunisia, Turkey, Ukraine, USA, Vietnam, United Arab Emirates.
  • 51 jurors from 18 countries, representing science, industry and business
  • 24 conferences and panel discussions with representatives of science and business
  • 34 panelists

rozmowy b2b

Międzynarodowe spotkania B2B „International Matchmaking Event INTARG® 2024  były doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, pozyskania partnerów międzynarodowych, osiągnięcia sukcesu rynkowego. Odbywać się one będą na stoisku Wystawcy lub w strefie B2B, a także w formie online z partnerami, którzy nie zdołają przyjechać do Katowic. Uczestnictwo w spotkaniach było BEZPŁATNE. Ilość uczestników (oferentów) jest ograniczona, a Wystawcy INTARG® mieli pierwszeństwo w tym zakresie.

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji: LINK

 

 

Organizatorem spotkań B2B był Enterprise Europe Network - partner INTARG® - największa międzynarodowa sieć wsparcia dla biznesu z kontaktami w 60 krajach. 


Międzynarodowe Jury INTARG

Międzynarodowe Jury INTRAG

 

Zgłoszone do konkursu wynalazki i innowacje oceniane są przez zespół jurorów i ekspertów reprezentujących wszystkie kategorie konkursowe. Członkami jury są wybitni naukowcy, polscy i zagraniczni, posiadający co najmniej stopień naukowy doktora oraz eksperci specjalizujący się w danej dziedzinie. Jury i ekspertom przewodniczy międzynarodowy panel jurorski. Skład jury i ekspertów zależy od tematyki prac konkursowych. 

 

SKŁAD JURY KONKURSU INTARG®

 

Prezydium Międzynarodowego Jury INTRAG

  • dr inż. Krzysztof Biernat, prof. nadzw.Przewodniczący Międzynarodowego Jury / Przemysłowy Instytut Motoryzacji (PIMOT) Polska
  • dr. Wiparat De-ong - VWiceprzewodniczący Międzynarodowego Jury/ Executive Director of National Research Council of Thailand (NRCT), Tajlandia
  • prof. dr hab. inż. Marek Pawełczyk - Wiceprzewodniczący Międzynarodowego Jury / Rektor Politechniki Śląskiej, Polska
  • prof. dr hab. n. med. dr. h.c. multi Aleksander Sieroń Wiceprzewodniczący Międzynarodowego Jury / Prorektor ds. medycznych i nauk o zdrowiu Uniwersytetu Humanistyczno- Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie, Polska 
  • prof. dr hab. inż. Stanisław Bielecki - Wiceprzewodniczący Międzynarodowego Jury INTARG EKO / Politechnika Łódzka, Polska  
  • dr hab. inż. Grzegorz Wcisło, prof. - Wiceprzewodniczący Międzynarodowego Jury i Szef  Ekspertów  / Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, Polska
  • dr inż. Marlena Owczuk - Sekretarz Międzynarodowego Jury / Przemysłowy Instytut Motoryzacji, Polska

Międzynarodowe Jury INTARG®

  • prof. dr hab. Wiesław Stręk - Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych Polskiej Akademii Nauk, Polska
  • prof. dr hab. Józef Kazimierz Mościcki - Uniwersytet Jagielloński; Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej; Instytut Fizyki im. Mariana Smoluchowskiego
  • dr hab. Arkadiusz Stempin, prof. nadzw., Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie
  • prof. dr. M.Sc., B.Sc. Augustin Semenescu, Senate of University POLITEHNICA of Bucharest, Rumunia
  • prof. dr hab. inż. Jarosław Rajczyk, Politechnika Częstochowska
  • Prof. Mahmoud A Hafez, Executive Committee member of CAOS, WAIOT & IFIA International Societies; Director of ECCIPP
  • Professor Amine Elgheryeni, President l’Association Tunisienne de la Recherche Scientifique ATRSIPI; University of Gabès
  • dr hab. inż. Ireneusz BAIC, prof. nadzw., Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego; Dyrektor Oddziału
  • dr hab. Regina Jeziórska, prof. nadzw., Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Chemii Przemysłowej
  • dr hab. Artur Jóźwik, prof. nadzw., Instytut Genetyki i Biotechnologii Zwierząt PAN
  • dr inż. Artur Kozłowski, prof. nadzw., Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG; Dyrektor
  • dr hab. Henryk Passia, prof. nadzw., Główny Instytut Górnictwa
  • dr Gihan Farahat, President of Egyptian Council for Creativity, Innovation & Intellectual Property Protection (ECCIPP)
  • dr Jacek Illg, Eurobusiness-Haller
  • inż. Jan Kobielusz, Czeskie Stowarzyszenie Wynalazców
  • Kamyar Faramarzi, The first institute Researchers and Inventors in I.R. IRAN (FIRI)
  • Gerard Roquillon, President of French Federation of Inventors FFI
  • André Michel Pakulski, Prezes Fundacji Polonia International
  • M.Sc. Ing. Taddhée-Nicolas Pakulski, Assistant à l'ECAM (UCL)
  • Nguyen Hoang Giang, Director of Research Institute of Creative Education
  • Nguyen Hoang Tung Lam, Research Institute of Creative Education
  • Mohammed Humran, President The Union of Arab Academics – TUOAA
  • Husein Hujić, Association of Inventors of Bosnia and Herzegovina
  • Yana Cheishvili, National Center “Junior Academy of Sciences of Ukraine” under the auspices of UNESCO
  • Dr. Sampath Edirisinghe, Sri Lanka Technological Campus (SLTC)
  • Erricha Insan Pratisi, Indonesian Invention and Innovation Promotion Association (INNOPA)
  • Prof. Dr. Abdulsada A. Rahi Al-Ghnaimawi, Wasit University / College of Science
  • Amine Belmzoukia, President of the International Federation of Artificial Intelligence


Eksperci INTARG®

  • prof. dr hab. inż. Joanna Kawa-Rygielska, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
  • dr hab. inż. Łukasz Jęczmionek, prof. AT, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
  • dr hab. inż. Miłosław Kozak, prof. PP, Politechnika Poznańska
  • dr inż. Stanisław Walczak, prof. PK, Politechnika Krakowska
  • dr inż. Agnieszka Leśniak, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr inż. Marcin Tomasik, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
  • dr inż. Dariusz Kurczyński, Politechnika Świętokrzyska
  • dr inż. Piotr Łagowski, Politechnika Świętokrzyska
  • dr inż. Marek Doering, Doering-Partnerzy
  • dr Witold Jamróz, Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
  • dr Agnieszka Szewczyk, Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
  • mgr inż. Bolesław Pracuch, BOTA – Energis
  • mgr inż. Piotr Fuglewicz, Ekspert Komisji Europejskiej w zakresie IT
  • mgr inż. Piotr Sarré, Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska PAN
  • mgr. inż. Jerzy Gałecka, Sieć Badawcza Łukasiewicz - Krakowski Instytut Technologiczny, Centrum Inżynierii Biomedycznej w Zabrzu
  • dr inż. Tomasz Tucki, Wyższa Szkoła Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
 

 


Jak zamówić stoisko

Kontakt w sprawie udziału w Targach:

Agnieszka Passia

tel. +48 690 096 223

e-mail: a.passia@haller.pl


Plan hali - Informacje Techniczne

 

ZABUDOWA I MONTAŻ STOISK

 

19.05 (niedziela)

 

Od godziny 12:00-20:00

Montaż stoisk (wystawcy, którzy budują stoiska samodzielnie)

Wjazd na plac manewrowy od strony ul. Olimpijskiej 

 

20.05 (poniedziałek )

 

Od godziny 08:00-20:00

Montaż stoisk ciąg dalszy (wystawcy, którzy budują stoiska samodzielnie)

Wjazd na plac manewrowy od strony ul. Olimpijskiej 

 

Od godziny 16:00

Zagospodarowanie stoisk przez Wystawców, którzy wykupili gotowe stoisko

 

WAŻNE

 

Na terenie MCK obowiązuje całkowity zakaz
naklejania reklam bądź znaków na posadzce.

 

Montaż od strony placu manewrowego.

Wymiary bramy montażowej: 4,5 x 5,5m (wys. x szer.)

Wysokość hali: 12,5 m

Nośność: 5000 kg/m2

 


 

 

  REJESTRACJA WYSTAWCÓW

 

20.05 (poniedziałek) od godziny 16:00 - Recepcja

21.05 (wtorek) od godziny 8:00 - Recepcja

 

DANE DO PLAKATU

 

Sugerowany rozmiar A0

Bez spadów 840x1180

Ze spadami 844x1184

 

LINK - mapa parkingów

 

*Informacje będą udąstępniane bliżej daty wydarzenia.

 

 

 

 

 


Hotele

Baza noclegowa

 

Poniżej prezentujemy hotele, które zaoferowały preferencyjne ceny noclegów dla Gości Targów INTARG.

 

Hotel M23 Katowice

****

 

        

 

Hotel M23 to najnowszy hotel w Katowicach, otwarty w lutym 2024 roku.

Wyróznia go niepowtarzalny, steampunkowy styl wyposażenia wnętrz oraz motyw podróży w 80 dni dookoła świata.

 

W każdym pokoju jednoosobowym Goście mają do dyspozycji wygodne łóżka o minimalnej szerokości 140 cm oraz ekspres do kawy na kapsułki (w innych hotelach dostępne tylko w pokojach wyższej kategorii)

Pięć tematycznych pięter, każde z unikalnym motywem, nawiązującym do kultury i historii Śląska (Kopalnia, Huta, Kolej, Człowiek, Sztuka).

Restauracja Parostacja Resto Bar, która łączy tradycyjną śląską kuchnię z motywem podróży dookoła świata

 

Zapraszam do zapoznania się ze stroną internetową oraz przesyłamy link do restauracji:

 

Hotel M23 – Biznesowy hotel w Katowicach | Hotel M23****   

Hotel M23 (@m23hotel) • Zdjęcia i filmy na Instagramie

Parostacja Resto Bar (@parostacja_restobar) • Zdjęcia i filmy na Instagramie

 

Ceny
Pokój jednoosobowy 20% zniżki od ceny regularnej obowiązującej w dniu dokonywania rezerwacji na hasło INTARG
Pokój dwuosobowy 20% zniżki od ceny regularnej obowiązującej w dniu dokonywania rezerwacji na hasło INTARG

Podczas rezerwacji przez stronę www.hotelm23.pl w pierwszej kolejnosci prosimy

o wprowadzenie hasła INTARG w górnej części strony, a nastepnie wybranie dogodnego terminu.

 

Cena pokoju obejmuje podatek VAT oraz śniadanie.

 

Check-in od godz. 14.00, check-out do godz. 12.00

 

Kontakt i Rezerwacja

e-mail: recepcja@hotelm23.pl

tel.: +48 32 341 71 15

www.hotelm23.pl

 

 

 

Hotel MONOPOL Katowice

*****

 

Hotel MONOPOL jest jedynym pięciogwiazdkowym hotelem w Katowicach. Należy do najbardziej prestiżowych hoteli w Polsce. Hotel mieści się w pięknym, ponad stuletnim, historycznym budynku usytuowanym w samym centrum miasta przy deptaku na ul. Dworcowej.

W hotelu znajduje się 108 pokoi, z których zdecydowana większość urządzona jest w stylu art déco.

Pokoje są wyraźnie większe niż przeciętnie w hotelach, co istotnie podwyższa standard pobytu Gości u nas.

 

Ceny
Pokój jednoosobowy 25% zniżki od ceny regularnej obowiązującej w dniu dokonywania rezerwacji na hasło INTARG
Pokój dwuosobowy 25% zniżki od ceny regularnej obowiązującej w dniu dokonywania rezerwacji na hasło INTARG

 

Cena pokoju obejmuje podatek VAT, śniadanie, bezpłatny dostęp do Internetu oraz możliwość korzystania ze strefy Wellness & Spa.

 

Kontakt i Rezerwacja

e-mail: monopol@hotel.com.pl

tel.: +48 32 782 82 82

www. Hotel Monopol

 

 

 

Dojazd

 

Trasa samochodem (link do google maps)


Trasa piechotą (link do google maps)



 

 

 

 

 

 

Hotel Mercure Katowice Centrum

****

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Hotel Mercure Katowice Centrum to najnowszy hotel w Katowicach, otwarty 1 września 2021.

Jesteśmy zlokalizowani w samym centrum miasta Katowice, przy ul. Młyńskiej, obok głównego dworca PKP.

Hotel to nowoczesny, nowowybudowany obiekt o standardzie 4-gwiazdkowym, mocno nawiązujący do zielonej transformacji Katowic.

Oferujemy komfortowe wnętrza w przyjemnej kolorystyce, nawiązujące do kolorów ziemi.

Hotel stosuje wiele pro-ekologicznych rozwiązań (m.in. „zielone” ściany budynku stworzone z żywych roślin filtrujących powietrze, a nawadniane deszczówką, energia pozyskiwana z paneli fotowoltaicznych, na parkingu stacje do ładowania elektrycznych pojazdów itp).

 

Ceny
Pokój jednoosobowy

 

20% zniżki od ceny regularnej obowiązującej w dniu dokonywania rezerwacji link na hasło INTARG 2024

 

Pokój dwuosobowy

 

Cena pokoju obejmuje podatek VAT oraz śniadanie.


Check-in od godz. 15.00, check-out do godz. 12.00.

 

Kontakt i Rezerwacja

Rezerwacja Pokoju - zniżka naliczana jest prodczas rezerwacji na hasło INTARG 2024 poprzez stronę link lub telefonicznie

oraz w przypadku więcj niż 8 osób pod adresem e-mailem hb580-sl@accor.com 

e-mail: hb580-re@accor.com

tel.: +48 32 797 88 00

www: Hotel Mercure

 

 

Dojazd

 

Trasa samochodem (link do google maps)


Trasa piechotą (link do google maps)

 

 

 

 

 

 

Hotel Best Western Mariacki

****

 

Best Western Hotel Mariacki mieści się w samym centrum Katowic i powstał z pasji do designu w poszanowaniu historii i tradycji miejsca oraz budynku.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i przemyślanym projektom stworzyliśmy wygodny, nowoczesny hotel, który jednocześnie zachował duszę przedwojennej kamienicy.

Oprócz 46 pokoi do dyspozycji Gości oddajemy także lobby, bar, restaurację, własny mini browar, a także specjalną strefę dla biznesu z salą konferencyjną, miejscem do pracy oraz szybkim WiFi.

 

 

Ceny
Pokój jednoosobowy

20% zniżki od ceny regularnej obowiązującej w dniu dokonywania rezerwacji

w dniach 20-24 maja 2024 r.

Pokój dwuosobowy

20% zniżki od ceny regularnej obowiązującej w dniu dokonywania rezerwacji

w dniach 20-24 maja 2024 r.

 

Cena pokoju obejmuje podatek VAT oraz śniadanie.

 

Kontakt i Rezerwacja

Rezerwacja Pokoju - zniżka naliczana jest prodczas rezerwacji na hasło INTARG telefonicznie lub e-mailem

e-mail: recepcja@bwmariacki.pl

tel.: +48 32 70 808 00

www: Hotel Best Western Mariacki

 

Dojazd

 

Trasa samochodem (link do google maps)


Trasa piechotą (link do google maps)

 

 

 

 

 

 

Hotel Silesian

***

 

Hotel Silesian - to nowoczesny kompleks hotelowo-konferencyjny w Katowicach, w skład którego wchodzi Quality Silesian Hotel*** oraz Economy Silesian Hotel**, a także Restauracja, Bar, Wellness Centre i profesjonalnie przygotowane Centrum Konferencyjne.

Hotel należy do tych nielicznych miejsc gdzie komfort, użyteczność, relaks oraz ceny usług tworzą wyważoną całość.
Dogodna lokalizacja w pobliżu autostrady A4, Centrum Handlowego '3 Stawy' oraz centrum miasta, sprawia że hotel jest doskonałym miejscem zarówno dla tych którzy planują dłuższy pobyt na Śląsku, jak i dla tych, którzy są tutaj tylko przejazdem.

Takie położenie umożliwia dogodną komunikację z Krakowem, Wrocławiem czy Warszawą. Ponadto do dyspozycji jest bezpłatny i monitorowany parking oraz podziemny, zamykany garaż.

 

 

Ceny
Pokój jednoosobowy 299 zł
Pokój dwuosobowy 349 zł

 

Cena pokoju obejmuje podatek VAT oraz śniadanie.

 

Kontakt i Rezerwacja

Rezerwacja Pokoju - zniżka naliczana jest prodczas rezerwacji na hasło INTARG telefonicznie lub e-mailem

e-mail: kontakt@silesianhotel.pl

tel.: +48 32 606 88 00

www. Hotel Silesian

 

Uwaga:

  • Uczestnik rezerwujący pokój w celu gwarancji proszony jest o wpłatę zadatku min 50% wartości przed przyjazdem.
  • W przypadku braku wpływu do 3 dni od dokonania rezerwacji zostanie ona automatycznie anulowana.
  • Po wpłacie zadatku rezerwacja otrzymuje status gwarantowanej bezzwrotnej.
  • Doba hotelowa zaczyna się o 15:00 i kończy 11:00 dnia następnego.



Dojazd

 

Trasa samochodem (link do google maps)


Trasa piechotą (link do google maps)


 


Regulamin

REGULAMIN UCZESTNICTWA W TARGACH INTARG® 

wersja do pobrania

 

§ I 

Postanowienia ogólne i zasady zgłoszenia udziału

  1. Definicje:

Organizator – EUROBUSINESS-HALLER w Katowicach

Partner - Fundacja Haller Pro Inventio

Obiekt - Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach

Wystawca - podmiot, któremu Organizator udostępnia powierzchnię targową pod stoisko.

Uczestnik - osoba uczestnicząca w targach w charakterze Wystawcy i Zwiedzającego oraz we wszystkich wydarzeniach towarzyszących targom INTARG® (konferencjach, inauguracji, gali finałowej, rozmach B2B, i innych).

Organizator konferencji, panelu - podmiot, któremu Organizator udostępnia przestrzeń konferencyjną dla zorganizowania własnej konferencji czy panelu.

Prelegent - podmiot lub osoba, któremu Organizator udostępnia przestrzeń konferencyjną do wygłoszenia referatu lub prezentacji.

 

  1. Wystawcy, Współwystawcy, Zwiedzający, organizatorzy wydarzeń towarzyszących rozmów B2B, konferencji, panelów, prelegenci, i inni zwani dalej ogólnie Uczestnikami zobowiązani są stosować się do warunków przedstawionych
    w niniejszym Regulaminie.
  2. Postanowienia Regulaminu Uczestnictwa w Targach są integralną częścią Zgłoszenia - Umowy i łącznie z nim stanowią umowę o wynajmie powierzchni oraz świadczeniu dodatkowych usług zawartą pomiędzy Uczestnikiem/Wystawcą, a Organizatorem.
  3. Warunkiem udziału w Targach jest wypełnienie przez Wystawcę/Uczestnika karty zgłoszeniowej (Umowy Uczestnictwa w INTARG®), podpisanie jej przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy i przesłanie do Organizatora. Podpisanie Zgłoszenia-Umowy udziału w INTARG® pomiędzy Uczestnikiem/Wystawcą, a Organizatorem zobowiązuje Wystawcę/Uczestnika do dokonania płatności:
  1. a) zaliczki w wysokości 50% należności wynikającej z zamówienia: powierzchni wystawienniczej, zabudowy stoiska, dodatkowego wyposażenia, opłaty rejestracyjnej, przestrzeni konferencyjnej.
  2. b) pozostałej kwoty w wysokości 50% należności wynikającej z zamówienia najpóźniej na dwa tygodnie przed datą rozpoczęcia Targów INTARG®.

Wpłaty należy dokonywać przelewem na konto Eurobusiness - Haller, GETIN Bank O/Katowice, nr konta: 41 1560 1108 0000 9060 0019 3354 z dopiskiem TARGI INTARG®. Po otrzymaniu wpłaty na podane konto Organizator wystawi Wystawcy/Uczestnikowi stosowną fakturę za udział w INTARG® .

  1. Wszyscy Wystawcy/Uczestnicy zobowiązani są do dokonania rejestracji na stronie internetowej INTARG® www.intarg.haller.pl.
  2. Wszyscy uczestnicy konferencji zobowiązani są do rejestracji udziału w konferencji (patrz program targów/konferencje).

§ II

Prawa i obowiązki Uczestnika

  1. Wystawca jest zobowiązany do objęcia stoiska w terminie wskazanym przez Organizatora i posługiwania się na terenie targów identyfikatorem przez niego wydanym.
  2. Rozładunek oraz załadunek urządzeń, towarów, eksponatów Wystawcy powinien odbywać się w godzinach uzgodnionych z Organizatorem, nie utrudniających normalnego funkcjonowania Obiektu.
  3. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i ppoż, regulaminu Obiektu, zarządzeń i zaleceń właściwych służb - w szczególności Policji, Straży Pożarnej oraz ratownictwa medycznego.
  4. Wystawcy nie wolno demontować stoiska w czasie trwania Targów z uwagi na bezpieczeństwo innych, oraz umożliwienie zwiedzania stoisk przez Zwiedzających.

Wszystkie osoby wchodzące na teren Obiektu mogą zostać poddane czynnościom kontrolnym. Na teren Obiektu nie zostaną wpuszczone osoby, których wygląd lub zachowanie wzbudza podejrzenie, że  pozostają pod wpływem alkoholu / środków odurzających lub mogą zagrażać bezpieczeństwu.

  1. Prawa Wystawcy co do najmu powierzchni nie mogą być przekazane na żadną inną firmę ani osobę bez zgody Organizatora i wniesienia opłat. Wystawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie działania Współwystawców.
  2. Wystawca ma prawo wystawiać swoje produkty wyłącznie w ramach stoiska pod warunkiem, że przedmioty nie zasłonią sąsiednich Aranżacja stoiska powinna odbywać się bez ingerencji w ściany i stelaż elementów zabudowy i wyposażenia Organizatora. Reklama świetlna lub dźwiękowa jest możliwa tylko za zgodą i wiedzą Organizatora.
  3. Wystawcy nie wolno korzystać z powierzchni targowej w sposób niezgodny z jej właściwościami i przeznaczeniem oraz w sposób wykraczający poza normalne sposoby używania.
  4. Materiały informacyjne i reklamowe wykorzystywane podczas Targów przez Wystawcę nie mogą zawierać treści obraźliwych, prowokacyjnych, rasistowskich, a także nie mogą naruszać dóbr osobistych, uczuć religijnych oraz godności osób.
  5. Każdy Uczestnik Targów powinien zachowywać się w sposób zgodny z zasadami kultury i normami społecznymi, a swoim zachowaniem nie może utrudniać przeprowadzenia imprezy.
  6. Na terenie Obiektu zabronione jest:
    • prowadzenie bez zgody Organizatora działalności handlowej, rozdawanie ulotek i materiałów reklamowych a także prowadzenie agitacji i zbiórek
    • pozostawianie eksponatów będących urządzeniami lub maszynami w stanie umożliwiającym ich uruchomienie przez osoby nieuprawnione
    • pozostawianie bez należytego zabezpieczenia substancji mogących powodować samozapłon
    • wnoszenie na teren Obiektu napojów alkoholowych, substancji odurzających oraz broni i innych przedmiotów niebezpiecznych
    • wprowadzanie zwierząt
    • palenie tytoniu- poza miejscami do tego wyznaczonymi
    • zaśmiecanie terenu
  7. Wystawca zobowiązuje się do umożliwienia dostępu do zajmowanej powierzchni targowej na każde żądanie podmiotów uprawnionych do wykonywania czynności kontrolnych
  8. Uczestnikowi nie wolno wykorzystywać wizualizacji Obiektu lub jego znaku towarowego w celach komercyjnych bez zgody Organizatora, w szczególności podejmować działań lub zaniechań informacyjnych, promocyjnych, reklamowych lub podobnych, poprzez które Zleceniodawca mógłby wywołać wrażenie, że jest oficjalnym sponsorem, partnerem, dostawcą lub jest w jakikolwiek inny sposób związany z Obiektem.
  9. Organizator wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Wystawcę fotografii oraz nagrań audio i video dotyczących przedmiotu udziału w wydarzeniu w celach informacyjno-promocyjnych. Zgoda ta obejmuje w szczególności takie pola eksploatacji jak foldery reklamowe, ulotki, plakaty, strony internetowe, media. Uczestnik zapewnia, że materiały powstałe przy wykorzystaniu fotografii lub nagrań wymienionych w zdaniu pierwszym będą stworzone w sposób profesjonalny i estetyczny oraz będą zawierały odpowiedni opis, wskazujący na nazwę Targów.
  10. Wykorzystanie znaków towarowych Organizatora (w szczególności: logotypów Organizatora Targów INTARG®) w materiałach wymienionych w punkcie 14.  wymaga osobnej pisemnej zgody Organizatora oraz zatwierdzenia przez Organizatora projektu graficznego lub pliku video z użyciem znaku.
  11. Materiały informacyjne i promocyjne wymienione w punkcie nie mogą zawierać treści obraźliwych, prowokacyjnych, rasistowskich, nie mogą naruszać dóbr osobistych, uczuć religijnych osób trzecich ani godzić w wizerunek i markę Organizatora, Obiektu ani Targów.
  12. Wystawca/Uczestnik zobowiązuje się do samodzielnego pozyskania zgód na nieodpłatne wykorzystanie utrwalonego w formie fotografii lub zapisu wideo wizerunku Uczestników i innych Wystawców na pożądanych przez Wystawcę/Uczestnika polach eksploatacji.
  13. W przypadku wystąpienia przez podmioty trzecie z jakimikolwiek roszczeniami względem Organizatora lub nałożenia na Organizatora lub podmioty związane z Organizatorem jakichkolwiek sankcji w związku z punktami 14-17, Uczestnik będzie, według wyboru Organizatora, zobowiązany do zapłaty Organizatorowi określonej sumy pieniężnej na pokrycie roszczeń, sankcji i związanych z nimi kosztów lub innych uszczerbków poniesionych przez Organizatora, bądź do podjęcia innych działań mających na celu usunięcie skutków negatywnych dla Organizatora, w tym bezpośrednio na rzecz podmiotów występujących z roszczeniami lub żądających nałożenia sankcji.
  14. W czasie trwania Targów Organizator, Właściciel lub Operator Obiektu mogą przeprowadzać sesje fotograficzne i Uczestnictwo w Targach jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie w materiałach informacyjnych i promocyjnych:
    1. Wizerunku każdego z Wystawców/Uczestników (w przypadku udziału z ramienia Wystawcy/Uczestnika lub osób trzecich – pracowników, współpracowników, osób towarzyszących – jest on zobowiązany do pozyskania takiej zgody od tych osób a w przypadku zgłaszania przez nie roszczeń, do wstąpienia w miejsce Organizator, Właściciel lub Operator Obiektu i przejęcia wszelkiej odpowiedzialności).
    2. Znaków towarowych i wzorów przemysłowych prezentowanych na stoisko.

         15. Wystawca ma prawo odwołać udział w targach jedynie na 45 dni przed rozpoczęciem. Rezygnacja powoduje obowiązek opłacenia zaliczki, to jest 70% należności wynikającej z zamówienia. Odwołanie udziału w okresie krótszym niż                   na 45 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia Targów skutkuje koniecznością opłacenia 100% należności wynikającej z zamówienia, będącej następstwem poniesionych kosztów przez Organizatora. Za datę rezygnacji przyjmuje                 się datę wpływu rezygnacji na piśmie (list polecony).

§ III

Zakaz prowadzenia działań konkurencyjnych przez Uczestników INTARG® i wydarzeń towarzyszących

W czasie trwania wydarzenia, bez pisemnej zgody Organizatora, zabrania się Uczestnikom wydarzenia prowadzenia promocji działalności oraz wydarzeń czy usług o charakterze konkurencyjnym do działalności Organizatora (zapraszanie Uczestników INTARG® do udziału w innych targach, konkursach, konferencjach, itp., dystrybucja ofert, wizytówek, itp.). Zakaz ten nie dotyczy wydarzeń organizowanych przez podmioty będące oficjalnym przedstawicielem INTARG® lub partnerem Organizatora.

§ IV

Odpowiedzialność materialna i bezpieczeństwo Wystawcy/Uczestnika

  1. Uczestnik ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wynikające z funkcjonowania jego urządzeń i pracy jego pracowników w trakcie przygotowania, trwania i likwidacji ekspozycji/wystąpienia.
  2. Wystawca/Uczestnik ponosi koszty i ryzyko dostarczenia, transportu, przeładunku, zamontowania i demontażu eksponatów i innych materiałów prezentowanych w ramach Targów.
  3. Wystawca/Uczestnik ponosi odpowiedzialność za stan wyposażenia, a w przypadku uszkodzenia lub zagubienia elementu zabudowy czy wyposażenia zwraca koszt w wysokości podanej przez Organizatora.
  4. Wszystkie elementy scenografii/wyposażenie użyte przez Wystawcę/Uczestnika muszą posiadać aktualne atesty klasyfikujące odporność ogniową użytych materiałów, w stopniu przynajmniej trudno. Atesty muszą być wystawione przez instytuty badawcze mieszczące się w Polsce bądź w Unii Europejskiej.
  5. Wszelka tymczasowa zabudowa oraz infrastruktura elektryczna powinny zostać zaprojektowane i wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w zakresie ppoż i ewakuacji, przez osoby posiadające odpowie-dnie kwalifikacje i certyfikaty wymagane. Dodatkowo dopuszczalne jest użycie materiałów, które zostały poddane zabezpieczeniu przeciwogniowemu co udokumentowano protokołem określającym wspomniany stopień odporności ogniowej.
  6. Zabrania się stosowania elementów scenografii z materiałów, których produkty rozkładu termicznego są bardzo toksyczne lub intensywnie dymiące, nawet jeżeli stosowane ma być zabezpieczenie przeciwogniowe (impregnacja).
  7. Zabronione jest podwieszanie tkanin czy innych materiałów pod sufitem z uwagi na skuteczność działania zainstalowanej instalacji tryskaczowej oraz elementów detekcyjnych systemu ppoż.
  8. Elementy scenografii oraz tymczasowa zabudowa nie mogą zasłaniać oznaczeń dróg i wyjść ewakuacyjnych, a także utrudniać dostępu do sprzętu gaśniczego (gaśnice, hydranty) rozmieszczonego w foyer oraz ręcznych przycisków powiadamiania o pożarze.
  9. Ustawienie scenografii jak i urządzeń do obsługi technicznej nie może powodować zmniejszenia drożności dróg ewakuacyjnych.
  10. Wszelkie przewody elektryczne użyte do montażu dodatkowego oświetlenia muszą być zabezpieczone, tak aby nie stwarzały zagrożenia, a tymczasowe instalacje elektryczne muszą zostać wykonane przez wykwalifikowanych pracowników.
  11. Użycie jakichkolwiek materiałów łatwopalnych, pirotechnicznych wymaga zgody Organizatora. Wspomniane materiały muszą posiadać ważny certyfikat (polski bądź UE) mówiący o warunkach i dopuszczeniu do użycia w pomieszczeniach zamkniętych.
  12. W przypadku użycia jako dekoracji samochodów, motocykli czy innych urządzeń posiadających zbiorniki z paliwem (w szczególności posiadających równocześnie instalacje elektryczną) należy uzyskać odrębną zgodę Organizatora.
  13. Wystawca jest zobowiązany zgłosić Organizatorowi zamiar eksponowania ciężkich i wysokogabarytowych eksponatów.
  14. Wystawca/Uczestnik ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody lub uszkodzenia wyrządzone podczas trwania Targów, w tym podczas montażu i demontażu stoisk.

§ V

Prawa i obowiązki Organizatora

  1. Organizator zastrzega sobie prawo nieudzielania zgody na wystawienie eksponatów, które uzna za niebezpieczne, bez prawa do odszkodowania dla Wystawcy/Uczestnika.
  2. Pozostawione bez wiedzy i akceptacji Organizatora elementy zabudowy i wyposażenia stoiska, nieusunięte przez Wystawcę/Uczestnika uważa się za mienie porzucone, za które Organizator nie bierze odpowiedzialności.
  3. Organizator nie jest odpowiedzialny za jakiekolwiek straty związane z odwołaniem lub przesunięciem terminu Targów spowodowane przyczynami niezależnymi od Organizatora.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za kradzież, uszkodzenia lub zniszczenie mienia Wystawcy/Uczestnika w trakcie Targów oraz montażu lub demontażu. Organizator zapewnia ochronę w godzinach zamknięcia obiektu, w którym odbywa się impreza. Zaleca się Wystawcom/Uczestnikom ubezpieczenie mienia.
  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia niezależne od niego, a związane z działaniami sił wyższych czy inicjatywą władz państwowych czy lokalnych.
  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki, straty, kradzieże lub szkody we własności Wystawców/Uczestników powstałe z jakiejkolwiek przyczyny.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Targów. W takim przypadku Organizator zwraca wpłacone należności przez Wystawcę/Uczestnika. Organizator zastrzega sobie również prawo przesunięcia terminu Targów z przyczyn od niego niezależnych.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo do natychmiastowej interwencji lub przerwania Targów jeśli stwierdzi, że zostały naruszone przepisy przeciwpożarowe lub inne przepisy dotyczące bezpieczeństwa.
  9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne błędy lub przeoczenia dotyczące danych teleadresowych czy informacyjnych jakie znajdują się w folderze targowym lub innych materiałach przesłanych mu przez Wystawcę/Uczestnika.
  10. W przypadku odwołania czy zmiany terminu Targów związanych z działaniami sił wyższych czy inicjatywą władz państwowych czy samorządowych, a więc z przyczyn niezależnych od Organizatora, Organizator wystawi Wystawcy/Uczestnikowi voucher o wartości kwoty przez niego wpłaconej do wykorzystania przez Wystawcę/Uczestnika przez okres 24 miesięcy od daty odwołania Targów, celem pokrycia całkowitego lub częściowego kosztu zgłoszenia Wystawcy/Uczestnika w wybranych innych targach, misjach gospodarczych, konkursach lub innych usługach oferowanych przez Organizatora.

§ VI

Informacje o Administratorze danych i przetwarzaniu danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Wystawców/Uczestników podanych w trakcie rejestracji na targi INTRAG jest 'Eurobusiness' Maria Barbara Haller De Hallenburg-Illg. ul. Obroki 133, 40-833 Katowice. Kontakt z administratorem danych pod adresem e-mail: kontakt@haller.pl.
  2. Dane osobowe Wystawców będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu niezbędnym do wykonania umowy udziału w Targach Wynalazków i Innowacji INTARG®, w tym w szczególności w celu publikacji podanych danych osobowych na stronie internetowej Administratora danych, w prasie, na portalach internetowych oraz w drukowanym katalogu wystawców.
  3. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane na podstawie zgody, w oparciu art.6 ust. 1 lit. a RODO w celu niezbędnym do uczestnictwa w Targach Wynalazków i Innowacji INTARG®   .
  4. Odbiorcą danych osobowych Wystawców/Uczestników będą podmioty, z usług których będzie korzystał Administrator danych w celu organizacji i promocji Targów Wynalazków i Innowacji INTARG®, w tym w szczególności wydawcy czasopism, portale internetowe i inni partnerzy medialni oraz podmioty publiczne – na podstawie przepisów prawa.
  5. Dane osobowe Wystawców będą przechowywane przez okres realizacji zawartej umowy i zostaną usunięte po upływie okresu przedawnienia roszczeń z niej wynikających.
  6. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane do czasu realizacji celu, dla którego zostały zebrane lub do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  7. Wystawcom/Uczestnikom przysługuje prawo do żądania od Administratora danych dostępu do dotyczących ich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych.
  8. Wystawcom/Uczestnikom przysługuje także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznają, że ich dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa.
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w Targach Wynalazków i Innowacji INTARG® .

§ VII

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
  2. Podpisanie karty udziału w Targach INTARG® jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu udziału w targach INTARG®.

 


Polski
English
Facebook
youtube